woensdag 18 februari 2015

Van alles en nog wat


De afgelopen week heb ik eindelijk deze twee knuffels in elkaar gezet.

Alle onderdelen waren allang klaar en lagen al weken in mijn haaktas te wachten.
Maar ik kon me er niet toe zetten...  het is en blijft een vervelend klusje.

Zonde eigenlijk want als ze klaar zijn ze zo leuk!


Ook heb ik mezelf verwent met een nieuw haakboekje en nieuwe wolletjes.
Niet omdat ik geen genoeg katoen heb (volgens mij kan ik zelf wel een winkel beginnen) 
maar dit garen van By Claire moet ik gewoon uitproberen!

De pastelkleurtjes zijn prachtig!

Eens even kijken want ik hiervan ga maken...


Herriet

14 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze weer. ben benieuwd wat het gaat worden met die mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij heeft iedere haakster een hekel aan het in elkaar zetten van de knuffels. Hoe vaak ik een arm of een been weer verwijder om het weer opnieuw te proberen. Komt ook wel dat ik zo perfectionistisch ben. Leuke kleurtjes, voor een nieuw projectje??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stel! Ik vind Snuf Konijn in deze kleurtjes ook erg leuk, maar als ik het zelf naast elkaar leg denk ik elke keer: mwoaaahh.... De kleurtjes van het ByClaire garen zijn prachtig. Mijn voorraad katoen valt op het moment mee. Met jou patroontjes van de kleine knuffeltjes veel restjes opgemaakt.

    Fijne avond! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh, prachtige kleurtjes!
    Ben superbeneiuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook benieuwd wat je gaat maken van dit katoen.
    Je knuffeltjes zijn, zoals altijd, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm... wat bedoelt ze met die drie stippeltjes achter die laatste zin. Zou ze alweer met een nieuw beestje bezig zijn of zoek ik daar te veel achter ? 😉😉😉.
    Ik ben hoe dan ook benieuwd naar het resultaat met de ByClair bollen, wat het ook wordt.

    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk boekje een mooie bolletjes. Ik ben benieuwd hoe het garen je bevalt. De kleurtjes lijken wat op de zachte kleuren van Phildar Coton 3.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mij deze week ook laten verleiden om een paar bolletjes ByClair te proberen. :)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat herken ik helemaal. Ik heb ook nog twee (gebreide) teckels in mijn handwerktas die eigenlijk in elkaar gezet moeten worden. Ik kom er gewoon niet toe om daar aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk boekje. Veel plezier met het maken van de patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De beestjes zijn weer prachtig geworden, je kan het echt supergoed. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten, benieuwd wat het zal worden. Jezelf trakteren moet af en toe!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben blij dat je deze schoonheden in elkaar hebt gezet!
    En inderdaad; die pastelkleuren zijn geweldig, wat een mooie combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél mooi weer! Ik krijg gelijk paaskriebels bij het zien van die pastelkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Relax with the entertainment you here okay.
       Thank you. Wish you a very effective working days.
    Friv 4 School
    Didi Games Online

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët